Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Tävling?

Jag funderar på att ha en tävling men vet inte riktigt hur den ska gå till, vad den ska handla om eller vilka priser som ska finnas. Men jag vet att jag vill ha en tävling som avslutas någon gång runt jul eller nyår! Jag känner att jag vill ge något nu när det faktiskt är jul och det är ju bar en gång om året! Skulle behöva er hjälp. Vilken typ av tävling vill ni ha?, Vad skulle ni vilja ha för priser? och Hur skulle tävlingen gå till? Uppskattar verkligen all hjälp, tävlingen kommer komma upp någon gång i slutet av denna vecka eller i början av nästa! ;D Så stay tuned!
 
Med kärlek!


Postat av: Claire Goldsmith

SC tävling? (Ifall du får och vill) hihihi är galen i sådana 😂
Då kanske man ska redigera en Jul bild? :)

Svar: Jag har funderat på att ha en SC utlottning efter jul. :) Men nu vill jag ha en tävling där man måste göra nått för att vinna. Men redigera en julbild är en bra idé! Ska fundera vidare! Tack! :)
Sally Lightbridge

2013-12-03 @ 19:54:04
URL: http://Myssolife.bloggo.nu
Postat av: Zoe Yellowtree

en lottning då 1an 2an och 3an vinner priser tex
1an en bloggdesign av dig + en redigerad bild
2an en redigerad bild
3an ngn länk i din blogg :)

Svar: Jag ska ha en utlottning efter jul :)
Sally Lightbridge

2013-12-04 @ 10:04:24
URL: http://jorviknews.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback