Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Summerwhiper

Jag har beslutsångest. Vet inte om jag ska ha kvar Summerwisper. Hon bara står i stallet just nu. Har kanppt ridit henne någonting på senaste tiden. Körde championat med henne för någon dag sedan och då var hon ganska stel, vilket jag kan förstå efter all stillastående tid i box och hage. Funderar dock på att vänta tills hästön kommer och får då se vad det kostar så kanske jag inte behöver sälja henne :) Är ju tråkigt om jag säljer henne då hon är den första hästen som jag köpte... Men jag får se hur det blir :) Hon är väldigt fin och jag älskar henne väldigt mycket. Hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta ^^
Med kärlek!


Postat av: Kate

Sälj henne inte för då dör jag..

Svar: Aww, why?
Sally Lightbridge

2013-12-06 @ 20:55:27
URL: http://katemistwood.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback