Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Sorry for bad update

Ja, idag har det inte varit någon vidare update här på bloggen. Detta på grund av att jag har varit i skolan mellan 9 och 15.30 (sen tar det ju en timme hem också) och jag hann inte skriva några tidsinställda igår. Nu hinner jag inte sätta mig ner för att spela men det kommer komma upp nått mer inlägg ikväll, ska skriva ett litet åsiktinlägg och julklapparna ska också upp. Nu ska jag försöka fixa till min header lite innan det är dags att gå ner och laga mat! Men det kommer som sagt komma upp inlägg senare i kväll :D
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback