Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ridpass med Fey

Tog ut Fey på ett lite lungt pass i Arenan innan championatet och Eveningrains levling. Han tycket att det var väldigt skönt att få komma ut på en runda vid stallet. Han sträckte på halsen så långt det gick och skakade på huvudet samtidigt som han frustade och gnäggade som en galning. Han gick så fint idag. Tror aldrig att han gått så fint under den tiden jag har ägt honom. Jag vet att hans förra ägare har sagt att när han väl är intresserad och tycker att det är kul så kan han gå hur fint som helst. Han är dock rätt kräsen och tycker oftast inte att det är kul att rida runt i en paddock på kort tygel. Han vill hellre springa på terrängbanan!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback