Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nya kläder!

De nya klänningarna som kom igår är 2 die 4! Speciellt den röda tomteklänningen *-* Den kommer att användas flitigt desto närmare jul vi kommer. Jag gillade gårdagens uppdatering. Uppdragen är kul och de är rätt lagom med jobb varje dag. Jag blir lite irriterad på att man inte får jämna julfragment varje dag utan ibland får gå med 1-2 i ryggsäcken. Älskar dock allt med dessa fragment och önskningar! Så fiffigt! :D
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback