Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Julklappar, Dag 9

Fick en fin mask at tomten idag :D Haha, fick även morötter och ett par likadana gråa byxor som jag fick för några dagar sen. Vet inte om jag ska sälja dom eller vänta. Men de får vara kvar ett tag till :) Hihi, titta vad snygg masken är! :D
Med kärlek!


Postat av: Lova was here

Detta har inte med inlägget att göra, men jag undrar var man hittar en spoilerkod? xd

Svar: Min pojkvän googlade lite och hittade den på någon sida :p
Sally Lightbridge

2013-12-06 @ 09:24:22
URL: http://lovastarstar.blogg.se/


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback