Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Julklappar, Dag 21

Ojoj, många dagar man fått julklappar nu! Med en vecka kvar till jul bara! Längtar massor. Fick bara en ulönskning idag. Tyvärr fanns det ett uppdrag som man inte kunde göra och det var att sticka hos Dorith på Paddockön. Man hade kunnat få 2 julfragment av henne men när man stickat klart fick man fatal. Testade två gånger och fick fatal båda gångerna. Hoppas att de åtgärdar detta imorgon! Men fick denna snygga sadel i alla fall, tror inte att jag har den! c:
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback