Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Julklappar, Dag 12

Då min mus och spelat inte ville sammarbeta idag kunde jag inte få någon bild på min julklapp som jag fick idag. När jag högerklickade för att vrida kameran så fastnade den och så fort jag rörde på musen rörde sig kameran, men jag kunde inte vinkla den nedåt. Sen fick jag damplkicka på båda musknapparna i typ 20 år för att jag skulle få tillbaka muspekaren igen. Så ni får tyvärr vänta till imorgon med vilkan julklapp jag fick idag ;)
 
Idag är det den 2:a advent och jag har varit hemma hos mina föräldrar med min pojkvän. Vi gick ut med hunden och på julmarknad. Vi var borta i säkert två timmar. Det var kallt men mysigt. Sen åkte vi hem och sen dess har jag pluggat, därför har jag inte haft tid att blogga eller spela något. Ska fixa lite inlägg till imorgon så då kommer det! Om min mus vill fungera så jag kan ta bilder :) Hoppas ni har förståelse för detta, det händer ju inte så ofta ^^
 
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback