Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Förlåt mig

Förlåt mig fina läsare att jag inte uppdaterat något! Jag har tyvärr inte riktigt tid just nu att blogga så mycket som jag vill. Har ett grupparbete som ska akskrivas klart denna vecka och sen ska jag försöka hinna med att köpa julklappar, baka, städa och allt sån som måste göras innan julen! Så tyvärr kommer bloggen att bli lidande men jag kommer försöka uppdatera när jag har tid, till exempel med dagens fråga, fail och julklapp! Fick inga bra julklappar igår, därför jag inte gort något inlägg om det, men hoppas på fina klappar idag! Nu vet ni i alla fall hur det ligger till med uppdateringen och glöm inte att anmäla er till tävlingen! :D
Med kärlek!


Postat av: Lova was here

Min mamma har ett "examens" arbete hon gör just nu hah :s

Svar: Det är så drygt, tar sån tid :(
Sally Lightbridge

2013-12-17 @ 23:12:08
URL: http://lovastarstar.blogg.se/


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback