Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens fråga

Vi har julpyntat en del hemma hos mina föräldrar, men hemma hos min pojkvän är det inte mycket julpynt alls. En julduk på matbordet typ. Men jag tröttnade på det så jag köpte lite julpynt och piffade upp fönstrena i vårat rum! Så där står en andventsljusstake, en liten porslinsgran, två tomtar och i gardinstången hänger det röda julkulor! :D
Har ni julpyntat något?
 
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback