Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Bästa juluppdraget

Det nya uppdraget man fick av tomten igår var nog ett av de bästa uppdrag jag gjort. Helt fantastiskt. Gillade hur de var uppbyggt och hur man såg allt. Det tog ett atg innan jag fattade hur man skulle göra så det tog ett tag att göra det. Men gud, jag gillade det verkligen! Enda nackdelen var väl att det tog så lång tid att åka runt hela Jarlaheim och då jag missade typ 4-5 paket i början tog det ännu längre tid för mig. Men det är ett fantastiskt uppdrag still!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback