Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Barnvakt

Gillar verkligen uppdraget där man sitter barnvakt! Det finns inte så många barn runt om Jorvik och då är det kul att man får hjälpa till att ta hand om de som finns. Alltid givande och roligt att leka och busa med barn. Älskar att höra dem skratta. Ljudeffekterna är underbara också och passar väldigt bra och gör uppdraget ännu bättre!
Med kärlek!


Postat av: Kate

Du. De där barnen är demoner! De skrattar ju som att de vore femtio stycken. Blev helt livrädd ju ;-;

Svar: Hahah, lite så va :p
Sally Lightbridge

2013-12-05 @ 23:51:16
URL: http://katemistwood.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback